Isnin yang lucky...

Hari ni gi opis tersenyum.. jalan menyelit2 dan sampai pada waktu yang cukup selesa. Makan nasi mix, air limau ais, paper metro pastu sembang2 dengan client then balik umah.. opss.. :)

Hidup ini kena banyak berfikir, adakalanya kerja seharian kena ada sedikit pembaharuan. Jika ia statik dan sama sahaja ia sure membosankan. Sbb itu kita kena dapatkan satu idea yang pelik² untuk meneruskan hidup dengan lebih ceria..

Order CD Photoshop semakin bagus, tunggu ia kuar iklan berita harian.. Bila kuar nanti takut tak menang tangan sey.. ahaks.. produk CD Photoshop adalah paling unik di Malaysia. Dan belum ada orang buat lagi setakat ini. Pasaran ada, cumanya kene kreatif tackle pelanggan.

Tak lama lagi nak kuar 3 lagi CD istimewa iaitu CD Fantastic Wallpapers (RM20), CD Web Element dan CD IllustratorDesign Mania (RM30). Manakala CD PhotoshopDesign Mania akan kekal jadi RM40. Kebanyakan CD semua ini adalah produk sampingan RahsiaEbiz dalam create satu pasaran berasaskan grafik. Lagi banyak produk yang tiada saingan, ia akan menimbulkan satu bentuk monopoli yang bagus.. At least setiap tahun lebih ramai yang belajar grafik daripada belajar web. hehehe..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.