MERDEKA !! MERDEKA !! MERDEKA !!

Huh.. hari ni telinga aku digemakan dengan puisi sajak kemerdekaan oleh Dr. Lee... Termasuk juga ketua-ketua agensi di bawah pimpinan Dato Dr. Abdullah Mad Zain. Setelah setahun berlalu akhirnya aku bertemu mata kembali dengan warga-warga YaPEIM..

Very nice programme.. congrats to all.. mmg YaPEIM kalo buat program mmg tip top.. last minit punya pasal sure menjadi.. semua orang memainkan peranan, semuanya tahu spt mana² jua program sekalipun.. sbb aku penah jadi sebahagian dari mereka dulu... :)

Kini, aku membawa diri mencelup masuk ke bawah agensi lain untuk 'explore' dunia baru.. Mmg aku ni sukakan cabaran.. adventure sket.. kalo di bawa YaPEIM saja aku tak mampu berkembang dengan lebih besar.. Jika nak dibandingkan dengan kerja setahun dulu, pada hari ini aku bersyukur segalanya lebih baik, lebih matang dan lebih berani...

CD PhotoshopDesign Mania mmg hot !! hari ni saja 15 order masuk.. dasatt.. teknik marketing & promotion yang betul dan kesungguhan dalam memasarkan produk² yang berasaskan CD dan ebook menjadikan ia satu yang mengghairahkan.. Inilah satu-satunya produk aku yang paling berjaya setakat ini.. insyaallah lepas ini aku tau mcm mana nak boost up sales dgn mudah :)

Oklah, merdeka... esok dah merdeka... tapi aku still bekerja untuk kepuasan diri... di sebalik stesen kerja.. aku terus mencipta hari sejarah untuk kemudian hari... selamat menyambut hari Kemerdekaan yang ke50 untuk semua... :) peace..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.