Unchained Melody...

Mendownload ebook...
Hari ni saya mendownload banyak ebook mengenai Self Improvement. Hampir 200mb kesemuanya, download guna RapidLeech ke dalam 7 server yang berlainan.. cara ini lebih pantas dari p2p dan torrent. Insyaallah nak share nanti kat web rahsiaebiz.com yang memaparkan banyak tips bisnes.

Siapkan Minisite 2.0
Oleh kerana tergesa-gesa saya siapkan dulu web Minisite ala² Web2.0 untuk program Fifi-Talk berjudul ImagePro. Ia sebagai satu sokongan kepada baby sefitrah yang baru meningkat naik dengan program pertamanya ini. Good luck to all of u.. :)

Project CD PhotoshopDesign Mania
Insyaallah minggu depan dah boleh launch. Cumanya sekarang ni nak siapkan web landing page yang mengancam siap 3 page saja kot. Apa yang pastinya ini adalah CD sumber photoshop satu-satunya di Malaysia buat masa ini, bagi mereka yang inginkan resource photoshop yang murah boleh dapatkannya sebelum 1 September 2007 dengan harga RM20.00 sahaja. Harga asal adalah RM40.00

Web Softhands ?
Aiseh.. aku ketinggalan la nak update web softhands.. asyik busy dgn web lain plak.. ni satu perkara besar sbb idea nak wat jenis design baru masih belum muncul.. Konsep baru maybe ala2 web 2.0.. nampak gaya kene bertapa sket nak cari idea utk web softhands yang baru..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.