Dunia webmaster di hujung minggu..

Dari pagi tadi aku cuba restore database ke dalam server baru but still tidak dapat berfungsi dengan baik.. Adakah ini satu titik pengakhiran autodownline script ? Neway aku akan cuba cari jalan penyelesaian yang lebih baik.. Maybe guna sistem baru dan lebih stable.. But terlalu suntuk untuk itu.. (kenkadang kita perlu stick pada perancangan yang lebih menguntungkan)

Kini aku nak buat restore joomla pulak guna Joomlapack component.. ntah menjadi atau tidak sebab hari ni first time nak guna. Aku mengambil keputusan untuk memindahkan server kerana tidak tahan dengan kualiti buruk provider yang telah menjejaskan reputasi web seringkali down dan bermasalah.

Hari ni nak fikir juga ttg projek ebook terbaru yang nak dilancarkan pada 29.10.2007 memandangkan dah dapat beberapa bahan yang cukup sesuai diketengahkan.. Yang penting mesti unik dan wujud wow factor ! .. aku dah belajar banyak pasal high octane marketing kini sudah tiba masanya untuk praktikkanya dalam mendapatkan manfaat.

Dalam Ebiz kita perlu kreatif... Tidak boleh statik pada satu-satu benda sahaja. Aku teringin buat produk yang reliable dan berkualiti untuk jangka masa panjang.. Perancangan teliti penting dan ini aku zahirkan dalam projek under RahsiaEbiz.Com

Target dalam masa 12 bulan lagi aku dapat menuai hasil yang lebih stable. Tidak perlu berharap pada services semata-mata tetapi boleh harapkan keluaran produk² yang bermutu.

Petang ni berbuka puasa bersama artis² Hijjaz di Hotel Putra.. Aku sponsor bibs tapi x dpt datang.. rugi betulla.. Skrg ni aku plan nak snapshot terbaik utk ebook aku.. ahaks.. So mencari model yang fotogenic untuk dimuatkan dalam ebook itu nanti.

Wah esok Isnin sudah menjelma.. Kembali menjadi seorang officer yang berwibawa... :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.