Unchained melody...

Tahun ni raya agak pelik.. perut pun makin mengembang semula.. huh.. dah cuba kurang makan malam but wife selalu ajak makan luar tu yang xleh control.. diet aku mcm agak terumbang ambing sebab gaya hidup yang main tangkap muat.. ada makanan sambar, tak kira masa nak ngunyah.. ni satu habit yang perlu dihentikan.. Maybe after this nak makan pun sebelum pukul 6. Then makan ringan² mcm kekacang tak pun buah.. mmg nak train diri jadi seorang yang bijak menjaga diet bukannya main tangkap muat.. Sbb makanan skrg sudah tidak original.. terlalu banyak chemical, perasa, perisa sana sini..

Satu lagi berita gembira, CD PhotoshopDesign Mania terus mendapat sambutan dari masa ke semasa walaupun tanpa marketing yang besar. Apa yang penting saban tahun semakin ramai yang belajar buat design dengan Photoshop. Dan ini satu market yang besar perlu diberikan perhatian. Sbb itu tidak hairanlah CD PhotoshopDesign Mania membuat sales yang banyak untuk memenuhi pasaran.

Ebookjutawan.com akan terbit pada 29.11.2007 .. dan ini sudah difikirkan memandangkan kita terlalu pack dgn byk kerja.. Mmg tahap cipanlah.. neway ia bukan sekadar penangguhan sementara kerana ada banyak bab yang akan di'touch up' lagi.. :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.