Project on progress..

Sejak akhir-akhir ini semakin busy pulak dengan pelbagai perkara.. actually nak launching ebookjutawan then portal jodoh/teman yang masih dalam beta version. Ebook pasal awalnya nak tunggu dana marketing yang masih pending. Huh.. jangkaan dpt dalam minggu nih.. So kita tunggu dengan penuh kesabaran.. Sesambil tu kene 'touch up' content ebook tu yang mana masih belum sepenuhnya lengkap.

Manakala portal jodoh/teman tu masih berbincang dengan 3rd party yang masih dirahsiakan.. hehe.. dah tgk konsep web diorang then ada banyak yg perlu diperbaiki namun ia satu perkembangan yang baik..

Selain tu dok kelam kabut backup database rahsiaebiz.com yang dah banyak content.. ia satu VRE yang bagus.. dalam masa 10 bulan saja dah berjaya dapat ranking yg bagus dalam alexa iaitu antara web rank 500k di dunia.. Dulu sejuta lebih skrg dah separuh dari itu meningkat banyak seh..

Then sibuk2 pula buat beberapa blog tambahan guna blogger jugak antaranya ialah :

http://buatduitdariinternet.blogspot.com
http://grafikphotoshop.blogspot.com
http://penghujung2012.blogspot.com
ada banyak lagi but semuanya masih dalam proses perlaksanaan.. ini cuma sebahagian yang dah berjaya ditukarkan theme ala² wordpress..

Kerja berminggu-minggu jadi 3 hari saja.. terima kasihlah pada sofeyah yg telah menyumbangkan idea-idea blogger theme ni.. really appreciate it.. :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.