Di mana aku ?

Hidup ini tak beberapa harmoni kalo asyik memeningkan kepala dengan pelbagai perkara.. Ia menyebabkan stres yang teruk.. semua orang ada kepentingan dan di situ bermulalah sebuah drama politik... dan aku sebagai watak utama kini dalam dilemma untuk membuat pilihan..

Jika semua orang memahami apa yang aku nak kan bagus begitu... kini tak seme memahaminya... semua mahu mendesak dan memperalatkan aku mencapai apa jua yang diingini. Fresh salad again ? really hate them so much..

Aku berharap dalam masa terdekat ini mahu bina sebuah asas empayar yang kental dan kukuh.. dan aku akan menuainya dalam masa 3 tahun iaitu pada 2011 sebagai insan yang mencapai financial freedom dan boleh buat apa jua tanpa perlu bimbang lagi... pay back ? no need lah.. aku akan cari sebuah kehidupan yang lebih harmonis gitu.. aku anggap tahun-tahun begini sebagai asas perjuangan utk berjaya... no success without sacrifice.. ini falsafah yg boleh dipercayai dan yakin akan ubah nasib ini dalam masa 3 tahun..

Aku percaya pada tuhan.. Dia adalah mengatasi segalanya.. sumber segala kekuatan.. oleh itu tidak perlu khuatir lagi.. apa yang kita nak pasti dapat asalkan bersungguh-sungguh dan yakin dengan kemampuan diri sendiri...

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.