Membatalkan hasrat.. Mahu mencuba yang lain..

Aku pagi tadi dah gi klinik homoepati Dr. Nik Omar.. tgk ramainya orang.. huu.. aku terlepas peluang terbaik untuk mencuba acupuncture. Then aku pikir semula, bila melihat orang tua terbongkok-bongkok sampai ada di situ begitu pasrah mendapatkan rawatan.. terbantut hasrat aku, kerana agak pelik di situ.. aku rasa macam terlalu muda utk dapatkan rawatan tersebut..

So aku membatalkan niat, lalu berfikir untuk mencuba pada hari yang lain.. Situasi badan dalam keadaan yang baik.. alhamdulillah.. aku rasa macam ada sedikit perubahan positif.. Sekarang ni banyak minum air suam dan pantang makan yang terlalu berminyak dan masin. Kalo nak makan pun sekadar sikit sahaja, then kene makan biskut fiber tinggi.. Aku bab makan skrg ni dah kene jaga.. control bagai nak rak kalo nak sihat..

Cut.. cut .. cut.. dr nik bagi nasihat.. itulah petuanya.. then selebih itu aku nak buat bekam angin atau darah ikut kesesuaian. Ia akan meringankan badan nanti.. jika takmo bekam kene wat detoxification dgn makan herba.. yang ni kene cari produk yang sesuai..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.