Mulakan yang terbaik...

Aku masih menyusun kembali perancangan agar back on track.. huu perlukan 'passion' utk mendptkan rentak kembali.. petang tadi sempat bertemu dengan rakan lama.. seorang lawyer syarie kini sudah menjadi hakim di mahkamah syariah.. dasat.. then menambahkan lagi networking utk menjalankan projek long term iaitu perkhidmatan umrah ziarah ke timur tengah dan eropah.. really love it.. aku dah lama menanti peluang ini.. Harap ia akan mendedahkan banyak rahsia untuk travel around the world.. hehe..

So skrg ni aku plan banyak perkara masa skrg utk masa dpn.. Aku teringin nak melancong ke bosnia, iran, lubnan, mesir seme lah.. maybe nak wat umrah dulu kot, nak kenal mekah dan madinah.. then kalo cukup nasib baik nak tunaikan haji pada umur 35 dgn wife..

Duduk malaysia mmg best, tapi nak explore dunia lain mcm mana.. ia mmg menyeronokkan seh.. aku kan jenis adventurous.. suka explore sana sini..

Agak-agaknya tahun 2011 aku dah ready utk di luar sana.. mobile sana sini dan mencari peluang di negara lain.. bila fikir pakej ni amat menarik di Indonesia.. terutamanya lake toba.. cantik dan harganya pun berbaloi.. kalo nak pergi dalam masa terdekat mmg sesuai lah..

So usah risau.. masa mu akan tiba jua nanti.. just smile back.. :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.