I know it well... just smile back then..

Being humble and its the sign of a healthy ego..
Walaupun personal life agak secret, namun aku tidak berasa khuatir sikit pun.. i know it very well.. only the best men win.. :) aha..

Aku telah melalui dua dunia berbeza, dari 2004 hingga 2008 kini sudah 4 tahun revolusi itu berlalu.. dan segalanya itu aku hanya tersenyum saja.. bila sentimental itu berlaku.. just smile back and go away from them... ia menyelamatkan diri daripada bala bencana dan musibah yang tidak kunjung putus jika tersilap langkah lagi..

Love myself, love my family, love my business and love Allah is almost everything.. My Falah will become true if we believe it well.. hope we can do the best, to get the ultimate freedom and peaceful in this life..

Jumaat ini agak bermakna.. aku meneliti kembali segalanya.. berfikir sematangnya, bertafakur lamanya... diri ini bukannya bernafas selamanya.. entah bila kita akan dijemput kembali.. masa itu apakah bekalan sudah cukup ? bagaimanakah mahu bertemu Dia dalam keadaan hampa dan kosong ? Ya Tuhanku.. bimbinglah kami dan berkatilah hidup ini.. berikan kami kebahagiaan di dunia dan juga akhirat... Sesungguhnya Engkaulah segalanya....

Aku pasti semua ini ada hikmahnya.. from deep inside of my personal life, career, business and sacrifice semuanya adalah ujianNya.. Aku percaya untuk berjaya yang terbaik.. memberikan yang terbaik dan kerana itulah kini aku lebih suka fikir ttg soal kejayaan masa depan... bukan skrg.. tetapi yg akan datang..

Percaya aku sudah memiliki segalanya.. percaya aku sudah bahagia.. percaya aku sudah berjaya.. dan percaya untuk membuat orang lain tersenyum gembira itulah kepuasan yang tak terkira...

Kini ia adalah detik segalanya, tidak kira dalam tangis, derita, hiba, senyum, tawa, gembira, ketawa semuanya adalah simfoni kehidupan insan... hari ini adalah kenyataan dan hari esok adalah masa depan.. i know it well.. just smile back then.. :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.