Maulid nabi & tetap busy...

Semoga kita akan semakin cuba berusaha untuk menjadi ummat Nabi Muhammad yang terer dalam pelbagai segi sama ada ilmu, teknologi, sains, perniagaan, ekonomi, dakwah semelah..

Aku baru je balik dari rumah artis nasyid Amar di Bandar Sri Damansara. Just nak tolong apa yang boleh dan sebenarnya nak minta review ebook terbaru yang nak launching.. Insyaallah mmg nak cuba cepatkan tapi next week dah pack gile 4 days di bangi pulak.. huh..

Then aku sempat pulak jenguk member di SS17 PJ dan bincang pelbagai informasi baru.. Aku suka idea spontan diorang.. agak kontroversi tetapi bernilai komersil.. thats great idea buddy.. thanks.. hehe

Neway, teruskan belajar daripada pengalaman orang lain dan juga pengalaman diri sendiri. Untuk mencari idea baru mudah, tetapi nak melaksanakannya yang bebetul practical ia memerlukan ijtihad/usaha/ikhtiar yang cukup besar... Disiplinkan diri anda dan bertanggungjawab dengan apa jua yang kita miliki di dunia ini...

1 ulasan

  1. salam.. lapangnya ziarah disini. ya belajar daripada pengalaman orang untuk muhasabah dan membantu diri.. salam kenal kembali..

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.