Oh.. unchained melody..

Sempat tgk dvd Jumper.. wow agak menarik melompat sana sini.. mcm ada istilah sufi dulu dunia dilipatkan.. yg mana insan sufi ni berjalan dua tiga langkah sudah sampai ke destinasinya tanpa disedari.. contoh keluar rumah di Yaman sudah sampai di Masjid Bahgdad.. aku rasa mcm tak mustahil.. dunia terbelah dua.. satu fizik dan satu lagi metafizik.. cuma yg metafizik ini masih belum mampu diterokai manusia..

Esok ada meeting dgn org2 nusantara.. delegasi dari brunei, indonesia dan byk tempat lagi lah.. aku harap esok menjadi hari yg paling socialize.. ahaks..

Cuma hari ni aku 'kebosanan' tahap cipan.. nak buat keje takde mood.. tapi yg mendatangkan mood aku balik bila tgk citer Dr. House.. mmg splastik sungguh lawak dia.. genius but insane.. hehe.. neway just keep me smiling back today with another dramas..

Maybe nak siapkan sikit design deonez collection, aku rasa banyak terlepas peluang untuk asah smula bakat seni.. harap bila mood dia dah datang, aku boleh focus lebih hebat.. insyaallah..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.