Melodi kehidupan...

EbookJutawan.. fuh lega..
Akhirnya siap juga julung pertama kali ebook komersil aku.. giler punya lama perap dalam laptop. Then bila siap web dan medium backend mmg ia berfungsi 100% pretty well... Yang paling membanggakan dalam masa sehari perlancaran sudah dapat banyak income... aku tak sangka ia begitu lumayan sekali.. mende inilah yang boleh membawa target aku sehingga RM25k dalam masa 6 bulan. Insyaallah cuba capai.. the law of attraction is good !!

Hembusan angin bayu timur
Ada salah satu client call.. personal problem yang menimpanya membuatkan ia terdesak mencari jalan untuk menyelesaikan masalah. Dan aku mmg amat simpati moga doa untuk kembali bahagia dan mengecapi ketenangan.. Kenkadang aku bersyukur kerana apa yang dimiliki hari ni adalah pinjaman semata-mata.. jika Allah swt mahu tarik balik kita tidak mampu menghalang lagi.. Oleh bersyukurlah dan berbanyaklah membantu org lain moga Allah membantu kita pula nanti..

Teruskan momentum !
Aku dapat rasakan yang momentum ebookjutawan ini perlu diperhangatkan.. kali ini segmen 'super-marketing'... aku tak pernah mencuba banyak channel marketing, sebaliknya berusaha meningkatkan keberkesanan marketing dengan cara yang lebih kreatif..

Adakalanya kita tak boleh stick pada satu-satu cara sahaja.. kene pelbagaikan dengan lebih praktikal. Medium internet menyediakan ruang dan peluang yang cukup hebat. Dan oleh kerana itulah aku perlu bergerak pantas untuk menyelesaikan segala rintangan yang ada.. secara umumnya viral marketing ebook dalam bab self-improvement memberi ruang yang hebat untuk aku promosi secara backend.. :) high-octane marketing yang cukup menyakinkan...

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.