Untuk kebebasan !

Aku telah mencongak, life's start at 40.. dan aku akan mengalaminya sebelum itu.. maybe 36-38 masa tu kerana dunia skrg terlalu pantas.. dalam masa 3 tahun iaitu dalam phase 4 revolution menjadikan aku saturated dgn segala liku yang ada.. pandangan terhadap dunia, semakin menjemukan kecuali mengejar al-Falah.

Apa yang ada sekarang adalah terlalu baik.. alhamdulillah syukur.. aku cuma mahu mengejar beberapa matlamat lagi untuk tahun ini... setiap matlamat itulah mempunyai pengalaman yang menakjubkan. aku suka melihat ia berkembang.. :)

Apa yang menarik, apa yang unik, apa yang special.. melihat sst itu berlaku.. bukan sekadar mengalaminya.. aku pernah jadi guru, pegawai, kuli, bos dan paling penting khalifah di dunia ini.. moga sejarah ini akan menjadi lagenda. sumthing yang boleh berkekalan sehingga 7 generasi berikutnya.. ini 700 tahun punya plan ka ?

hehe.. takdelah ini kan matlamat al-Falah.. untuk semua insan yang mengenali tuhannya..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.