Im nervous...

Esok ada meeting besar.. aku dah delegate kerja pada anak buah agar jadikannya lebih baik. Nervous siot.. pagi tadi banyak pulak org nk jumpa aku.. satu persatu selesai... petang ni tunggu design banner pulak.. ntah mcm mana rupa..

Apapun aku rasa very slow hari ni.. mungkin puasa kot.. itula aku nak kejar banyk perkara dalam 1 hari... insyaallah boleh laluinya dengan mudah jika yakin dengan kuasa tuhan... la yukallifullahu nafsan illa wus'aha..

Dalam kepala otak ni berlegar-legar mcm mana nk cepatkan kerja.. mmg gila la.. aku rasa tahun ni mencabar juga kerana first time handle event programme dkt setengah juta bajet.. Aku nak ucapkan terima kasih lah kepada banyak pihak yg sudi tolong aku.. Tanpa korang siapala aku ni.. hehe..

Nervous itu perkara biasala.. lepas ni bersiap sedia utk apa jua... expect the unexpected.. :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.