Head or Heart ?

Jika ikut logik minda kepala sudah lama pergi... namun masih ikut hati kerana banyak adventure yang boleh ditempuhi yang tidak membosankan... Walau apapun aku rasa bertuah kerana semakin lama makin belajar ttg erti kesabaran, ketekunan dan kegigihan.. Sampai level ini sekalipun aku masih teguh berdiri dengan semuanya masih gagah mendepani apa jua cabaran... bagaimana jika ianya berlaku kepada orang lain... sudah tentu dunia dan hidup mereka hancur punah... aku boleh percaya kekuatan ini bukanlah sebarangan.. bersyukur tuhan masih memberiku hidayah dan pertolongannya...

Sptmana biasa hidup perlu diteruskan... kaki masih melangkah walaupun tercedera namun gagah mara tanpa menghiraukan apa jua onak duri dugaan yang mendatang.. kerana di akhirnya nanti adalah sebuah ketenangan dan kebahagiaan abadi.. aku sangat pasti ttg itu.... aku semakin menghampiriNya.. :)

Tiada ulasan

Leave a Reply