Smartphone kedua : Blueberry a 500

Setelah aku jual blueberry-i memandangkan ada orang minat sangat dgn hp tu so aku beli baru Blueberry a 500.. muahaha.. :) pada asalnya aku nk buat bisnes handphone neh, ada potensi sbb ramai yg menunjukkan minat yang agak dahsyat. Lagipun smartphone jenis blueberry ni cukup ekonomik dalam masa yang sama fungsi dia cukup best..

Aku suka function qwerty keyboard dia yang seolah-olah blackberry yang sebenar. Malah facebook apps dan ebuddy dia cukup berguna bagi org yang suka bersocial networking online mcm aku ni hari-hari mengadap fb di samping addicted jg dgn twitter dan email. Dalam masa yang sama senang nak update status tak kira di mana jua kita berada. Paling best dia bagi 2gb memory card percuma, cuma aku akan fikirkan bluetooth headset yang sesuai nnt. hehe..

Apapun kalo nk puas mmg still guna laptop/umobile utk buat kerja.. senang sket.. screen lebih besau dari screen hp.. ahaks.. Aku mmg jenis mobile dah skrg ni, ada 3 rumah aku panggil 3 golden triangle.. PJ - KLANG - SENTUL ... mmg baek punya umah.. aku leh lepak memana saja aku suka.. dalam masa beberapa tahun lagi aku kene manage semua property ni selaku anak sulung.. huhu.. nak kene mengaji la bab property dgn family.. aku masih dok main ebiz manjang skrg...

Oklah.. takat ni dulu pasal sebahagian update.. lama gak smartphone ni aku guna hampir sebulan... :P paling best dan takkan menyesal kalo hilang/tercicir/masuk air kerana harganya tak semahal gila blackberry atau iphone..

p/s: salam takziah kepada blackberry member dari sabah yang kene curi di karnival... huhu..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.