Sudah pertengahan tahun 2010....!!!

Pejam celik pejam celik sudah pertengahan tahun 2010 rupanya... Begitu laju pantas berlalu.. tak sedar aku sudah single semula hampir 1 bulan 5 hari sejak PP2.0... mmg tak terungkap rasanya.. banyak perkara aku dah berbeza.. hehee.. dalam plan M15 aku draft tu mmg hebat.. tak berani nak explain kat sini.. mwahaha...

Apapun perjuangan baru saja bermula.. ya.. aku sudah lain skrg.. membiarkan silam berlalu pergi.. aku memaafkan diri sendiri dan kini memandang di hadapan.. segalanya ada untuk aku merasai kembali hebatnya dunia single... enjoy habis.... aku teringat zaman Hot dulu tika 2002-2004... mmg penuh koci-koci bertaburan... hidup x pernah sunyi... hehehe...

Wait.. aku skrg ni focus untuk M15... bukan nak cari pengganti ke apa.. impian lebih penting skrg.. bab lain tu aku serah pada tuhan saja.. Skrg ni pun dah mula bz amat memikirkan perancangan rapi.. aku harap xde sikitpun flaw...

Zero defect.. antara elemen M15.. maknanya aku dah mula jadikan checklist sebagai habit.. tiba masanya aku akan cepat naik.. lebih hebat dan terkenal.. hohoho...

Inilah akibatnya terlalu bermotivasi... aku akan percaya pada diri sendiri dan percaya pada kuasa tuhan.. segalanya tidak mustahil !

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.