Serba serbi di M15..

Rasanya penat buat paperwork belum lagi kebah. Aku da siapkan hampir 10 case dan akan dibentangkan kepada menteri di JPM akhir bulan ni. Mcm biasalah terpaksa pulun bagi habis supaya dapat focus matlamat M15.

Esok aku dah start gi persidangan dewan rakyat di parlimen.. mcm biasa smart dgn black suite.. lama gak aku x pakai kot.. hehe.. bila pakai mcm jadi YB la pulak.. mwahaha... almaklum aku da start bercita-cita nk jadi YB dgn cara tersendiri.. ini semua pengaruh member la ni.. adei...

Satu lagi fenomena yang mutakhir ini agak aneh sekali... namun aku dah rest my case... rupa-rupanya byk juga 'peminat' yang baca blog aku yg x seberapa femes.. aku x tau la kenapa dorang masih suka baca blog aku... nk kata aku hensem ataupun cute.. bole la jugak... :P

apapun mmg berhajat x lama menulis di sini... byk perkara lain nak buat... aku tgh setup project baru nih.. sure x lama lagi nak berblog pun susah.. tapi masih setia bersama twitter dan facebook.. aku rasa lebih selesa di sana..

Serba serbi di M15... mmg mcm pelangi... dan aku rasa masa depan itu lebih indah... percaya atau tidak semakin banyak perubahan positif dalam hidup.... aku percaya x lama lagi lebih banyak peluang baru muncul.. satu demi satu diraih.. dan aku akan kembali di persada cita-cita...

Dream.. Dream BIG... Feel it. Believe it. Achieve it.

:)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.