Hebatnya game M15.....

Get out of the stands.. Get in the court.. Play the game of Life !
Ini adalah suatu 'game' semata... dan aku sudah berada dalamnya bertahun-tahun dan masih belum 'game over'.. begitu banyak peluang dan pengalaman dikutip sepanjang perjalanan permainan ini. Ia menyeronokkan dan mengujakan...

Dari segi politik dan sepak terajang permainan ini, aku terus kekal gagah tersenyum melihat adegan dan senario yang live dan mengujakan ini.. ia mematangkan fikiran dan mendewasakan keputusan... Jika mahu berjaya, ia memerlukan pengorbanan yang tidak ternilai harganya..

Oklah, apapun aku dah pasang niat utk M15... malah ia akan menguatkan lagi azam untuk berjaya tahun ini dgn program yang telah ditetapkan.. Aku tidak boleh berhenti membuat perubahan dan improvise segala strategi yang dilaksanakan.. melihat dari sudut pandang yang lebih besar, tanpa mengabaikan kesan dan impak yang bakal diraih nanti...

Project M15 berlangsung dengan jayanya.. dan aku akan praktikkan sehabis baik yang mungkin...

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.