Hari raya dan erti sebuah kebebasan..

alhamdulillah.. syukur pada tuhan.. tiada kata yang mampu mengungkap betapa besarnya hikmahNya.. semakin hari semakin baik.. bertenaga dan hebat.. bilamana kita berusaha keranaNya, dilorongkan segala kemudahan dan dibukakan jalan.

Ya, terasa bebas tak terkata.. lihat saja di langit biru.. awan gebu seputih kapas yang menyambut segala harapan.. tidak salah ku katakan akhirnya ku bebas jua.. :)

Hari raya kali ini x perlu risaukan apa-apa kecuali usikan dan tawaran hot yang adakalanya memeningkan.. im not ready for another new commitment for this moment. hehe.. nak enjoy kebebasan ini dulu sepuas-puasnya... aku ingat nk bercuti ke pulau di pantai timur suatu hari nnt.. maybe slps akhir tahun ni.. :) insyaaallah..

im living my dreams now.. satu persatu perkara dicapai.. yang menariknya aku x percaya da bole beli koleksi dinar emas.. hehe.. gile tul tahun ni.. dlm ms 5 bulan.. masa pantas berlalu dan aku buat perubahan yang begitu ketara.. network sudah makin bertambah, empire business semakin berkembang.. suatu hari nanti aku akan jadi apa yang diimpikan..

Impossible is nothing to me... i can do anything, coz i believe it.. feel it.. and then achieve it.. :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.