Speed is the essence of war....

Alhamdulillah... diberi kesempatan untuk mencoret sesuatu dalam blog ini. Aku tersenyum gembira kerana mampu membuktikan nilai diri yang terbaik dalam masa sebulan ini. Don't stop believing... victory will come to you soon.. :)

Aku hulur duit pada mama semalam.. dia terkejut and dia kata dia xnk duit.. aku cakap better bg mama sbb aku dapat banyak project yang menguntungkan dan ingin kongsi kegembiraan dengan mama dan family.. Ya.. bagi aku family is everything.. their always beside me..

:)

Aku gembira sbb aku boleh prove sumthing yang aku tau boleh berjaya... lebih berjaya dari tempat lama dulu.. aku xnk main wayang politik mcm sstgh ex-boss yang arrogant & ego.. Bagi mereka ini terperangkap dalam dunia mereka sendiri... syok sendirilah katakan.. hehe.. well.. i'm here still standing tall.. create more victories and opportunities...

Jika aku berkesempatan nk jumpa ex-boss dan katakan resign bukanlah nightmare.. malah family aku menyokong penuh.. jika dia boleh ugut aku supaya resign.. so aku dah buktikan dalam masa singkat ini kejayaan terhebat.. income sekarang lebih tinggi dari dahulu.. bebas dan menyeronokkan.. lebih baik daripada kerja di bawah exboss dahulu..

Kalo nak tahu yang tolong buat surat resign aku dulu tu adalah ayah aku sendiri.. bekas pesara kerajaan.. gred JUSA C di Kementerian Kerja Raya... mama aku pulak pesara kerajaan dgn gred M52 PTD... elite bukan dorang ni.. sampai suruh aku resign dari AGENSI KERAJAAN sendiri..

hehehe...

So aku xdelah nk balas dendam ke ape... aku hulur surat resign istimewa beserta notis sebulan gaji... i paid them back..!!! holaa...

Ini satu pengalaman yang tak ternilai... aku bayar sebuah kebebasan... dan kini aku mampu cipta lebih banyak kejayaan hebat dalam dunia business terutamanya webmaster & hacker yang cukup sinonim dengan jiwa aku.. Lebih pantas lebih ligat mcm kilat.....

More money, more happy and more freedom... kejarlah impian lebih cepat.. speed is everything.. :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.