Demi sebuah impian....


Hidup dah totally berubah 360 degree... major changes from deep inside out.. aku menghargai kehidupan ini.. mencari impian... inilah cita-cita.. aku x mahu lagi memaksa hidup lakukan apa yang aku x minat.. stop torture my life... enough is enough... skrg masa utk masa depan... :)

Aku membayar harga yang mahal utk sebuah impian... jatuh tersungkur di pintu impian jua akhirnya...
Work, Play and Fun.....
 Alhamdulillah... apa yang aku nak sudah dihampiri.. aku tidak lagi menafikan impian.. kebebasan adalah titik tolak utama aku survive dalam dunia yang penuh pancaroba ini. Aku x dapat bayang kalo terperangkap di sebalik tirai besi penjara... Ia metafora.. bagaimana aku survive sehingga hari ini utk menjadi seorang lelaki sejati.... Pencarian erti kehidupan ini cukup besar... Ia xkan bererti tanpa melalui pengalaman pahit manis dalam hidup.. Jatuh bangun perkara lumrah dan laluinya dengan penuh semangat kental dan hebat... Aku x pernah berputus asa dengan rahmat Allah.. kerana ku pasti  dalam hidup ini pasti ada masa untuk aku bangkit dan memenangi perjuangan dengan lebih gembira. Sejak umur 20 tahun lagi rasa sudah melalui pengalaman besar.. Dari dalam dan luar negara membuatkan aku termangu sejenak.. Ya.. Im still survive till now.. Mungkin masa utk berbakti pada family lebih banyak lagi... InshaAllah..... aku x mahu kecewakan mama, bapa, adik2 dan family sepertimana sebelum ini.. Aku bersyukur kerana mereka memahami dan memberi semangat utk terus aku mengejar impian...
 Get out of the stands.. Get on the court.. Play the game of Life !
Hidup umpama games... pepandai la main games dengan baik... selagi mana ia belum game over.. :p so lepas ni kita main cheating bbyk.. hahaha.. just kidding.. aku suka main ps3 sbb leh release tension.. antara escapism terbaik.. so hidup ini boleh diseimbangkan dgn tahap serius vs tahap fantasi... lebarkan imaginasi anda untuk mencapai lebih banyak dalam kehidupan...
Imagination is more important than knowledge.. ~ Albert Einstein

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.