Dunia M15

Pasca Gov.... Post D-Day.. semuanya telah membentuk diri yang lebih gah dalam berdepan apa jua keadaan sekalipun. Impian M15 yang begitu signifikan sekali sehinggakan aku mampu melihat jelas dalam minda apa yang aku mahukan dalam hidup ini. Imagination is more important than knowledge.....

Aku perlukan dunia yang unik. Tidak seperti orang lain. Apa yang aku perlukan ada di depan mata. Apa yang aku nak pasti diperolehi. Apa yang aku impi pasti digenggami. Semuanya akan berjaya. Sudah tiba aku mencipta sejarah terbesar dalam hidup daripada mediocre minds....

Life is short, so make it worth indeed...

Facebook profile aku dah nk capai limit... so buat account kedua.. igt nk focus Fan Page sbb di situ baru la ada feel mcm public figure.. hehe.. Semua ini VA.... virtual asset.... walaupun nampak mcm free dan remeh.. tapi bayangkan kalo ada 100,000 friends... kalo dapat kutip 50sen sorang pun dah senang² dpt RM50ribu...  bersamaan gaji 1 tahun setengah masa keje gomen dulu... hoho...

Dunia M15 lebih genius.... segala kepakaran digunakan sepenuhnya... there is no turning back !

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.