Teruja dengan style Ustaz Azhar Idrus

Aku rasa malam ni teruja sangat dengan style Ustaz Azhar Idrus.. bukan sekadar berceramah tapi pandai dalam seni photography... dan aku check photo² dia mmg world class... guna dslr nikon d3... tau berapa harga dia ? paling kurang RM16ribu utk body saja.. kalo lens tu tak yah cakaplah.. maybe da berpuluh ribu...

superb... sekarang aku dah nampak apa jalan seterusnya... dah belajar sedikit sebanyak trick photography... apapun tanpa lens pun leh buat image lebih menarik bila di touchup dengan filter photoshop cs5.. sedang memenuhkan segala impian yang tak terduga malam ini...



Aku rasa yakin sangat memiliki D5100 tak lama lagi.. inshaAllah... tunggu aku siapkan projek VIP LRC... aku akan dapat dslr dan lcd led besar punya... yeah..!

Aku ada banyak plan after dapat D5100. Apapun susun my life carefully.

Dreams are more Precious !

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.