Live Life, Love Life


Setenang air di kali, setenang jua di hati.... Aku hanya tersenyum meniti hari-hari dengan penuh ceria.. Tiada lagi pressure sepertimana di office lama dulu... almost 8 months sudah aku meninggalkan dunia pegawai kerajaan... Ia adalah keputusan yang paling tepat dalam hidup !

Its all about passion.... aku suka seni dan jatuh cinta dengan bisnes sejak bergelar mahasiswa lagi. Dunia kini semakin berubah. Aku semakin sihat dan berani bila bersama dunia seni ini... Thats my passion.

Jika aku masih dengan kerja lama, sudah tentu tidak mampu untuk berkembang lagi. Tiada passion di situ. I need my passion to grow up more than ever. Sepertimana budak kecil dengan dunia mainannya, dan aku sebegitulah dengan dunia seni ini. Unlimited.....

So dipendekkan cerita, aku masih sibuk dengan project web & design vector... love them so much.. sibuk dan happy.. segalanya berjalan lancar sepertimana yang aku inginkan... oh my dream career.... :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.