1433H @ 2012M ..... perjuangan diteruskan....

Masih berehat di safehouse.. kaki terluka sebab terseret masa main bola... adui... nikmat nya yang amat... hehee... i dunno lah cmne leh jadi lagu tu.. kesilapan taktikal... pepun itu hanyalah gurauan hujung minggu bersama anak buah.. adik eda sudah ada baby girl... bertuah... comel...

Aku masih menelusuri jalan perjuangan... bisnes ok mcm biasa... autopilot machine berfungsi seperti mana yang diharapkan.. aku cuma perlu double kan results utk 2012.... ya.. ia memerlukan R&D yang menyeluruh... bukan sekadar bermain silap mata...

Esok 901.... detik keputusan mahkamah ttg script Sodom 2 terhadap DSAI... letih dengan drama sandiwara dan fitnah terhadap DSAI... ini spttnya dibicara di Mahkamah Syariah di bawah jenayah qazaf tetapi sebaliknya Mahkamah Sivil yang mengadilinya... Apa guna Mahkamah Syariah bila dwistandard.... tiada kuasa.. jadi bahan jenaka.

Apapun strategi 901 telah dimulakan.... aku cuma focus pada business... politic adalah secondary... jika mahu jadi primary aku bertanding masuk pilihanraya... itu baru betul... biar aku tibai semua di parlimen kaw2... nak politik sangat kan... itulah pelannya, tapi jika secondary maka sekadar tidak menjejaskan matlamat primary... gunalah taktik gerila... hehee....

Untuk 1433H/2012M ini perancangan diteruskan dalam web autodownline.... itulah targetnya... bukan lagi shopping cart... ini kerana aku merasakan network marketing lebih besar impak daripada single marketing... so targetnya adalah group yang lebih besar... aku percaya downline ini mampu berkembang... apatah lagi dengan list beribu yang berpotensi menjadi pendapatan lumayan tanpa henti... unlimited... unbreakable...

Bila dah capai matlamat ini, aku akan kembangkan pula training/education... ia akan dikongsikan bersama pengalaman kejayaan... sweet... itulah targetnya... utk 2011 sudah puas... aku berjaya buktikan sumthing yang luarbiasa di organisasi lama... :)

Perubahan yang lebih fleksibel... moga ia mampu memberi manfaat yang menyeluruh !

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.