Kesihatan adalah Kekayaan Sebenar ♥♥♥


Dulu saya sejak kecil memang kena lelah atau asma, dalam istilah scientific digelar "acute asthma bronchitis" dan memang penat bekejar ke hospital maupun klinik untuk semata-mata 'nebulizer' yang penuh dengan dadah steroid. Itu tak termasuk inhaler yang dibekalkan hasil ciptaan company Kapitalis Yahudi dunia.

Sampai bilakah semua ini akan berakhir ?

Yang pesakit asthma tidak pernah sembuh guna ubatan dadah ini. Sehinggalah beralih kepada organik semulajadi atau lebih dekat dengan perubatan Sunnah. Daripada terpaksa bergantung kepada ubat dadah kini sudah sembuh asma 100% alhamdulillah setelah mencuba rawatan ini. Paling best ianya berkesan dan murah berkali ganda daripada hospital. Minyak Morhabshi itulah yang sudah hampir 2 tahun saya guna akhirnya telah menyelamatkan ribuan ringgit daripada terlebur di hospital.


Bukan asthma saja dirawat Morhabshi malah blood pressure dan stress level sudah semakin baik kembali normal. Bila musim hujan, sejuk maupun panas terlampau maka badan kita semakin kuat hasil daripada penggunaan rutin Morhabshi. Ia menyebabkan kebergantungan kepada dadah hospital semakin rendah dan kembali kepada Sunnah adalah yang paling betul saya pernah lakukan untuk diri dan keluarga.

Adakah kita concern dengan kesihatan ?

Inilah yang saya ingin share kepada anda semua bahawa tidak semua ubatan dadah di hospital itu bagus untuk kita. Jika kita kembali kepada Sunnah maka kita takkan hidup mengikut cara Kapitalis Yahudi. Ada banyak sebab kita perlu kembali pada Sunnah, malah ianya 100% herba semulajadi. Minyak Morhabshi ibarat emergency kit yang ada di rumah maupun di pejabat. Mengandungi resin semulajadi Myrrh yang berkualiti tinggi, khasiat Za'faron, zaitun herba dan akar berkhasiat untuk membantu pesakit :

‎ Asthma‬
 ‎Demam‬
 ‎Batuk‬/Selsema
 ‎Luka‬
 ‎Melecur‬
‎ Gatal‬
 DarahTinggi‬
‎ Stress‬
 ‎Histeria‬
‎ Gangguan Makhluk Halus‬



Khasiat Morhabshi sesuai untuk semua peringkat umur dari bayi sehinggalah dewasa kerana ia mengandungi khasiat semulajadi yang merupakan khazanah alam kita.

Untuk grab promosi Morhabshi ini boleh call / sms /whatsapp 019-3396658 atau pm di facebook saya untuk dapatkan promosi sementara belum terlambat.

★ Kesihatan adalah Kekayaan 

Moga ALLAH lorongkan kemenangan kepada kita !

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.