Akhirnya tercapai jua...

Dah 2 hari aku menggodek-godek notebook baru yang dikeluarkan Acer dgn model Gateway NV Series dgn spec Intel Centrino Processor Core2 Duo 2.0 ghz, 3gb ddr2, graphic card Nvidia Geforce, Dolby Surround Room, original Windows Vista Home, HDMI etc dgn harga yang berbaloi RM2500 jer.. Sbb tgk model lain semua dah rm3k ke atas utk buh nvidia neh.. apapun masih byk nak buat kerja, install byk sofware di samping nk membiasakan diri dgn vista..

Tercapai jua hasrat beli notebook baru setelah sekian 2 tahun bergantung harap pada kudrat Acer Aspire aku yang mmg byk berbakti.. Bleh le aku berpindah ke platform yg lebih pantas dan cekap. Lagipun bg kat tini acer lama tu utk buat kerja biz dia. Cuma u-mobile broadband ni aku tetap guna selagi w1max x dpt nk besarkan coverage dia di tempat aku ni.. Kalo x dh lama balun.. hehe..

So selepas ni kerja aku semakin laju dan pantas serasi dgn peredaran masa. Semangat semakin tinggi dan focus juga semakin hebat !

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.