Sesi Life Coaching 2020



Life terasa 'worst' ?
Buat bisnes x menjadi ?
X puas dalam kerjaya ?
Tak bahagia ?
Minda sukar nak fokus ?


Usah biarkan masalah ini berlarutan lama sehingga boleh menjejaskan kehidupan anda sendiri bahkan impak kesannya kepada keluarga dan orang lain yang terdekat.

Semua orang berhak untuk bahagia, kaya dan berjaya.

Namun sayangnya dalam perjalanan sayembara kita ini pelbagai cabaran, dugaan dan mehnah tribulasi yang adakalanya memeritkan dan tidak tahu bagaimana ia boleh diselesaikan dengan baik.


Yang lebih teruk bila setiap hari ada yang rasa macam serba tak kena, selalu blur, ragu² buat keputusan, hilang focus, selalu terlupa walaupun mende remeh temeh. 

But ini adalah tanda² gejala cognitive impairment kesan daripada JUTAAN sel neurons otak yang rosak sehingga menjejaskan kualiti kehidupan seharian termasuklah silap buat keputusan dalam life maupun business kerana minda tak mampu berfungsi pada tahap terbaik.

Ia juga dikenali sebagai neuro degenerative disease.

Ianya tak nampak dengan mata kasar tapi bila dah semakin teruk ia boleh membawa kepada penyakit serius seperti dementia atau alzheimer yang menyebabkan memory loss sehingga lupa nama sendiri dan keluarga bahkan tidak mampu mengurus diri sendiri.

Trend alzheimer semakin tinggi di Malaysia kerana akibat stress, depression, sleep disorder, anxiety disorder, addiction dan pelbagai bad habits yang tidak selamat dari pespektif kesihatan.


Contoh di sebelah kiri otak normal dan kanan otak alzheimer disease (AD) yang nampak ketara sekali perubahan nampak lebih kecil dan kecut disebabkan neuro degenerative disease.

Punca kemerosotan sel neurons boleh disebabkan oleh bad habits dalam lifestyle termasuklah paling ketara adalah stress dan depression dalam profession, kerjaya maupun business.

Adalah amat berisiko tinggi jika umur 30 hingga 40 tahun ke atas sudah semakin kerap lupa, susah nak ingat atau sukar buat keputusan kerana ia tanda² defisit prestasi otak.

Dont worry.... kami ada solusinya.





Memahami situasi anda dengan pantas,
Meleraikan masalah minda,
Menjana solusi penyelesaian terbaik!



Aspek profession (career) sama ada swasta atau gov malah usahawan perniagaan kami akan bantu mengikut formula MST yang sudah proven baik dari segi mindset + skillset + toolset.




Aspek kesihatan (health) baik dari segi medis maupun non medis kami akan berikan nasihat serta fakta saintifik yang terbukti memberi manfaat insyaAllah juga kesembuhan dariNya.



Aspek hubungan (relationship) baik dari segi personal, keluarga, sosial masyarakat bahkan hubungan lebih holistik sama ada hablum minallah dan hablum minannas.


Ubah hidup 
lebih bahagia, kaya dan berjaya


Bersama kami anda akan ketahui...

Rahsia #1
Memanfaatkan sepenuhnya kuasa minda yang dikurniakanNya untuk visualize lebih pantas impian dan cita-cita anda lebih 'perfect'.

Rahsia #2
Mengenalpasti 'blockage' halangan dalam hidup serta meneutralisasikannya dengan kaedah reprogramming yang betul.

Rahsia #3
Mencipta diri anda yang baharu dengan 'install' program habit yang membolehkan 'growth' tercipta lebih mudah mencapai kejayaan.

Rahsia #4
Mempelajari ilmu quantum healing untuk 'upgrade' performance diri lebih berstamina, kuasa focus minda dan mampu depani apa jua cabaran mendatang.

Rahsia #5
Mengetahui rahsia quantum energy yang telah Allah sediakan di alam ini untuk manfaat kesihatan fizikal, mental dan spiritiual.




Rahsia billionaire hebat Elon Musk yang berjaya mengurus lebih dari 5 jenis company multi billion serentak seperti Tesla, SpaceX, SolarCity, Boring Company, Neuralink Corp dan semuanya memerlukan kuasa focus pada tahap tertinggi. Kami kupas eksklusif bagaimana rahsia mengenai neuroscience yang Elon Musk guna sebagai booster !



Nak jadi super-human seperti Elon Musk sehingga menguasai angkasa bermula dari dalam diri sendiri dahulu dengan mengenali kuasa focus di minda otak iaitu bahagian RAS (Reticular activating system) yang umpama antenna yang boleh control frequency otak dari gelombang beta, alpha, theta dan delta. Apabila kita boleh control RAS maka lebih mudah nak capai apa jua impian dalam hidup kerana boleh tarik frekuensi magnet positif. Semua ini kami bongkar dalam sesi advanced life coaching.


Semua ahli VIP akan memiliki ilmu strategi terbaik untuk upgrade kehidupan lebih seimbang dan mudah mencipta kejayaan !



Lebih bersistem.
100% percuma.
Lebih menguntungkan anda.


Dapat free apps untuk reprogramming habit lebih berkesan secara visualisation. Anda boleh gunakannya untuk set goals impian siap dengan target masa dan progress.



Live FB Video !
Santai komunikasi 2 hala.
Lebih mudah faham dan tanya apa jua soalan.


Ada lebih dari 3 videos eksklusif dalam VIP group Life Coaching yang anda bakal raih manfaat terbaik tanpa perlu risau terlepas sesi lagi bersama Coach Fahmy Adam.



FB group yang bakal melengkapkan sesi Life Coaching anda dengan resources dan content mahal , unik dan menggegarkan minda!




Sebahagian ilmu termahal mengenai tenaga dalam (biofield energy) yang mana anda boleh miliki 3x ganda energi untuk perform dalam life & business. Rugi kalau x tahu ni....




Sesi istimewa group whatsapp VIP Life Coaching yang penuh padat dengan pakar dan elite hebat memberi idea dan solusi dalam life anda.





Join Sekarang !
Bersama para VIP Life Coaching 2020


Semakin huru hara yang telah berjaya join Life Coaching 2020. Jom join group whatsapp support yang membantu anda lebih berkesan + praktikal.




Inilah masanya.
Untuk anda rebut potensi masa depan.

Inilah peluang terbaik anda untuk grab sesi life coaching ini ! 

Jimat lebih RM3,000 sekarang dengan register di sini atau click pada button di bawah :



Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.