Busy dengan banyak project web..

Erm.. nampak gaya tido lambat lagi aku rini, menjenguk web ACC dan FIFI yang masih on progress.. web TBSB plak aku dah buat quotation baru nak bagi pada Bro Sani. banyak gak le project yang aku run sorang, member lain semua dah menghilang.. entah ke mana.. maybe diorang dah kaya kot bercuti ke Bali.. ahaks..

Aku tengok skrg ni pattern web sudah berubah.. dari static kepada dynamic.. dulu byk org buat static je sbb mudah x payah belajar programming.. but skrg ni programming dah boleh mixed dgn design jadi lawa mcm web joomla yang dah siap buat spt di http://www.rahsiaebiz.com launch kira² 4 bulan lepas.. Simple saja design, but very powerful.. hatta nak berforum, blog, galeri, iklaneka dan memacam mende pun boleh.. Penah dalam satu artikel aku kata Joomla adalah web masa depan & solutions yang paling strategik dalam bisnes internet... Ia percuma, banya function dan banyak template lawa2.. kalo nak bley email aku .. hehe

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.