Siapa nak tambah side income & ada duit lebih cash RM10,000 sebelum raya tahun ini ?


Siapa rasa nak tambah side income di rumah dan ada duit terlebih cash rm10,000 sebelum raya tahun ini ?
Posted by Fahmy Adam on Friday, 3 April 2015
[ SIAPA NAK BELAJAR TEKNIK 7 NAGA? ]7 APRIL lepas, kami belajar teknik marketing 7 NAGA bersama sifu Tn Fahmy Adam....
Posted by Anis Cmc on Thursday, 9 April 2015
.
Begitulah rasanya huru hara nak reply semua 186 comments dan ianya tak termasuk daripada posting facebook founder jutawan Kak Anis Choc Moist Cake dan cecah beratus gak orang nak DutaNaga.

HP saya sudah tidak beberapa betul.. sudah 'hang' sebab banyak sangat mesej masuk dan tak sempat reply. Ini menunjukkan bahawa petanda usahawan di luar sana sedang mengejar sales yang dahsyat dan perlukan suatu 'weapons' yang luarbiasa hebat.

Adakah anda inginkan kejayaan sepertimana para mentor jutawan yang lain ?

Saya nak share cara shortcut pantas dan mempercepatkan learning curve anda daripada setahun kepada sebulan sahaja bagi mencapai mindset seperti para jutawan.

Adakah anda berminat ?



Ok jangan lupa sertai segera revolusi usahawan di DutaNaga dan rasai sendiri berjuta database pelanggan di depan mata anda. Antaranya ialah database orang kerajaan (gov) dan juga berjuta database targetted pelanggan di tempat 'orang kaya' berpoket tebal berbelanja.

Ianya pasti mengujakan anda.


Sememangnya database ini sedang bertambah ramai dan 'targetted' ikut tempat negeri dan lokasi semasa kita. Kita dah tak perlukan fb ads atau google adwords malah boleh jimatkan ribuan ringgit kos pemasaran kerana tak perlu bersusah payah dapat database cara 'mahal' atau cara 'lama'.

Yang kita perlukan hanyalah DutaNaga !

Jangan lupa untuk ikuti video snapshot ringkas tentang NAGA ini yang membantu bisnes anda lebih laju, jimat, efisien dan lumayan.


Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.