Self-reanimation 2008/2009

Dulu masa tahun 2004 aku pernah melaluinya.. dan kali ini aku kembali menyusun strategi masa depan untuk mengejar al-Falah.. sehingga suatu masa aku merasai tenangnya setenang air di kali.. bukan mudah nak capainya jika kita tidak ada kesabaran yang tinggi.. so mulai hari ini, momentum self-reanimation diteruskan untuk menyerap segala ketidaktentuan atau 'uncertainty' yang sering melanda..

Aku menjangkakan uncertainty itu akan semakin serius, naluri ini semakin kuat dan jelas dgn apa yang berlaku skrg.. fenomena dalaman dan luaran yang cukup penting utk dinilai semula kesan terhadap masa depan.. kalo minyak naik sudah pasti akan turun, tetapi kalo tekanan darah naik sure belum tentu ia akan turun.. bab kesihatan mmg kene jaga seh.. kalo tak dunia jadi serba tak kena...

Apapun.. agi idup agi ngelaban.. aku mesti teruskan self-reanimation.. mencari makna sebenar kehidupan...

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.