Sibuk dengan ebiz...

Yesterday my frenz from ILIM call me for joining seminar this 2nd dec.. its mean that day on my birthday.. uh. im so lucky again.. dpat jmpa Dr Irfan ikon jutawan internet malaysia... walaupun sibuk dgn ebiz namun aku pasti seminar ni dapat memberi peluang untuk membuka mata dan minda lebih luas...

adakah cukup dgn ebiz skrg ? its still have a lot of things to do.. dari segi teknikal dan juga segi management.. begitu juga marketing..

Aku rasa dalam masa setahun buat ebiz dgn serius telah mendtgkan manfaat yang cukup hebat.. dalam masa 2 tahun lagi iaitu pada 2011 aku sudah mencapai separuh matlamat financial freedom.. dgn ebiz sudah grown up steadily.. mungkin cecah Rm5k sebulan tanpa henti.. maknanya x perlu kerja teruk2 sbb dah ada 'VRE' yang betul2 cetak duit setiap bulan..

Dan biz partner juga sudah ada 2 setakat ini.. semuanya will make more money again.. aku percaya kalo nak cepat kaya kene ada jv & network.. bukan stkt kuarkan produk sendiri tetapi mesti ada kesinambungan yg lebih baik..

Ujung minggu ni, i will rewards myself and my family.. nak tgk wayang dan main bowling puas2.. i love my family... so much... bersyukur dgn apa yang kita ada skrg... :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.