Very lucky today...

hari ni mmg bertuah dapat 2 notes RM100.. aku akan dermakannya untuk orang2 yang memerlukannya.. aku tak kedekut nak belanjakannya ke jalan yang betul.. then masih byk lagi peluang untuk berkembang dgn baik jika kita focus kepada kerja dengan lebih serius..

tiap 27hb aku dapat rm2k hasil investment dalam network business.. kendian aku dpat lagi Rm2k dari produk ebook & CD.. manakala RM2k lagi dari affiliates & web.. aku banyak simpan skrg ni dlm bentuk takaful, unit trust investment & tabung haji. Insyaallah dalam masa beberapa tahun aku dh boleh capai financial freedom. memandangkan passive income aku masih 20% dari total revenues dan mengambil masa sekurangnya 3 tahun lagi utk matured..

mungkin dalam bulan 7 tahun ni aku akan membeli property di tgh2 KL.. aku dah plan semuanya dalam keadaan baik. kene kejar beberapa matlamat dulu terutamanya salah satu segmen MSI yang stable RM700 sebulan. Ini memudahkan aku nak cover expenses yang lain nanti. Wt masa ni MSI tersbt masih RM200 sebulan dn perlukan suntikan yang lebih baik lagi...

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.