Harga kebebasan yang x ternilai...

Akhirnya corporate profile dah siap dan sekarang di tangan dato h... aku dan partner rasa bersyukur sangat dengan peluang diberikan dato sepenuhnya.. sambil minum kopi dan tablet pc di cafe.. menghirup udara pagi nyaman.. mmg bebas rasanya...

dalam otak fikir... kenapala aku x resign awal² lagi... partner aku da bagi signal lama da sejak tahun lepas.. project masyuk banyak.. tapi aku masih setia dengan AGENSI masa tu... yala.. aku mmg rapat dengan ceo.. dan dia yang minta aku tolong dia sebaik mungkin.. dan mmg banyak terhutang budi...

kini.. aku dah bebas.. umpama rantai belenggu itu terbuka... bila melangkah untuk terbang.. aku dah ready untuk bebas sebebasnya... freedom...

skrg ni aku bebas utk merayap mana-mana pun... kerja aku depan workstation saja.. bila keluar aku ada tablet pc.. online 24 hours.. partner pula busy kat client site.. aku skrg jadi strategist.. mobilize all strategic planning.. hehe..

happy siot... adei... kenapala x resign awal2... :p

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.