When I Believe.... so that I Can Win It All... :)

Last week hari yang begitu panjang sekali dalam hidup... join BERSIH 2.0 dan ia menyebabkan satu dunia bergema dengan laungan REFORMASI dan BERSIH... begitu juga di dalam twitter, facebook maupun youtube... segalanya begitu pantas dan hebat... Aku x bley citer panjang sgt.. sbb dah ganyang gile dalam facebook and twitter pasal ni... Sampai PM pun kene di London UK.. almaklum rakyat Malaysia sana concern dgn BERSIH dan lebih baik lagi Queen Elizabeth pun pakai gaun kuning terang masa jumpa najib.. hehehe..

Puas hati.

Apapun aku masih meneruskan kerja-kerja webmaster, designer and future strategist... alhamdulillah banyak kerja tandanya banyak bisnes.. hehe.. good for my company... So far dah x stress dan aku boleh buat kerja dengan happy....

Ada banyak plan ni.. ebook pun dah launch... dan sorang lagi penulis bakal meletopkan dunia lelaki Malaysia x lama lagi... aku dah bincang dgn dia last week... mmg student psychology.. ada potensi untuk dia naik cepat.. so aku akan ebook kedua ni dalam bulan September.. inshaAllah...

Proses marketing aku sedang dirancakkan mengikut uncoventional strategy..... so far alhamdulillah, pulangan ROI berbaloi dan inilah masa untuk letupkan banyak lagi 'secret weapons' agar menjadi sebuah 'legend'... dah lama aku nantikan saat ini... hehe..

Banyak demo website berasaskan cms joomla dah siap... so far web masjid jamek kl akan menjadi mercu tanda selepas masjid negara... puas hati lagi... i know luck is always there... just come to me wisely.. :p

oklah takat ni dulu merepek... byk keje plak nk wat.. aku lepak kejap je umh pj dgn tablet ni.. rasa rindu workstation kt safehouse.. almaklum bini pertama.. hoho.. pepun u all take care ya... kalo rajin sila comment.. kalo nk kutuk bole gak.. tp kasi salam dulu... :p

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.