Rahsia Copywriter ★ Rm1 juta kelihatan seperti Rm10 juta ?


Ketika membaca buku salah seorang copywriter terkenal dunia iaitu George Louis yang merupakan seorang 'rebel' dan 'provocateur' di dalam dunia marketing. Kepakarannya dalam 'memukau' audiens sehingga beliau berani mengatakan 'i make one million dollars look like ten million dollars' dan sejak dari itu beliau dikenali sebagai 'The 10 million dollar man' sehinggalah direbut oleh pelbagai agensi besar untuk marketing campign mereka termasuklah MTV, Esquire Magazines, ESPN dan banyak lagi.

Jika kita lihat billboard besar di tepi jalan, banyak company mengambil iklan yang besar-besar seperti AirAsia, Honda, Toyota, Amway dan banyak lagi yang mencecah jutaan ringgit. Nak tahu mengapa company besar sungguh agresif melakukan campaign marketing secara besar-besar ? Ini adalah peperangan yang tidak dapat dielakkan dalam business. Sama juga campaign marketing Maxis vs Celcom vs Digi vs Altel dan semuanya yang very competitive market.

Persoalannya,  adakah bisnes kita sudah bersedia untuk menjadi lebih hebat seperti gergasi ? Apakah campaign marketing yang berkesan boleh digunakan ? Apakah strategi yang tepat, efisien dan paling penting menjimatkan kos kita ?

Inilah yang sebenarnya para usahawan perlu rebut ilmu copywriting gaya jutawan yang menyebabkan bisnes semakin dahsyat. Banyak rahsia strategi copywriting yang patut kita gunakan secara agresif hebat. Semuanya sudah disediakan di dalam Strategi Commando.



                    ✔ Ketahui 8 Strategi Rahsia Copywriting Gaya Jutawan.
                    ✔ Lonjakkan 'brand' anda dengan mudah & pantas.
                    ✔ Gandakan jualan dengan efisien, jimat dan lumayan.

Inilah masanya kita rebut peluang untuk mengetahui rahsia terbaik yang proven-method telah dilaksanakan oleh para copywriter jutawan dunia.

Cuma sayangnya.

Seats yang tinggal cumalah 10 7 5 2 slot yang terakhir. Siapa cepat dia dapat. Confirmkan kehadiran anda sekarang di fb event Strategi Commando sebelum semuanya habis sold out.




Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.