POWER ★ Huru-Hara Selepas Bengkel Strategi COMMANDO !


Alhamdulillah syukur kerana Bengkel Copywriting Strategi COMMANDO telah berjaya dengan begitu hebat sekali. Ada yang hadir dari Kelantan, Kuantan, Ipoh malah Seremban ke Shah Alam bagi tidak ketinggalan beraksi bersama 1st Brigade Commando kali ini.

Semua peserta beraksi sepenuh hati. Kagum dan membuatkan saya terkesima.

After praktis beberapa latihan copywriting mereka dalam class dan masa tu dah ada yang dapat buat sales tanpa disangka-sangka. Daripada zero copywriting kini sudah boleh diangkat sebagai hero wira Commando seperti yang diharapkan.


Tahniah dan syabas kepada usahawan hebat ini. Mereka telah melepasi test kami di dalam Bengkel Copywriting Strategi COMMANDO yang cukup sarat padat dengan rahsia-rahsia terbaik penulisan tahap tertinggi.

Malah mentor saya iaitu Sifu Jef Hazimin Jaafar (composer/lyricist) sudi hadir untuk gegarkan Commando kami ini supaya dapat memahami lagi denyut nadi hati para pelanggan dengan keupayaan minda sebelah kanan.

  

Sekali lagi saya katakan memang 'mengasyikkan' sampai tak sedar dah nak habis.

Apapun inilah julung kali bengkel PREMIUM yang cukup dahsyat pernah dilakukan. Syukur alhamdulillah segalanya berjalan lancar sepertimana yang dijangkakan. Kini ia menjadi rebutan dan sebutan kepada semua para usahawan yang ada di luar sana.

Saya jangkakan lebih ramai yang akan pm saya pasal Commando ini.

Kan ?

★★★

www.strategicommando.com



Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.