Strategi Smart Close Sales 2016 !


Alhamdulillah... Sempat kami buat beberapa tips smart close sales yang sekian lama amat dinantikan oleh para usahawan semua. Di dalam module Rahsia Golden Triangle kami merungkai banyak strategi close sales antaranya seperti di atas menampilkan penggunaan whatsapp.

Mengapa whatsapp ?

Sebabnya semua orang lebih suka perkara simple semudah SMS tetapi percuma malah boleh send gambar dan files. Maka whatsapp menjadi pilihan tertinggi buat masa ini di Malaysia.


Selain daripada whatsapp, Rahsia Golden Triangle juga akan simplify kan business model anda yang bakal merubah 360 darjah daripada kecil-kecilan kepada besar-besaran.

Ini adalah cara untuk close sales lebih pantas dan luarbiasa dengan menggunakan sistem database pelanggan yang sistematik. Yup... Ramai usahawan mengadu macam mana nak urus data pelanggan dalam whatsapp yang panjang berjela. Malah hp asyik hang dan jem pulak tu.

Inilah kita sepatutnya sudah boleh categorize kan semua jenis no whatsapp kita menggunakan 1 sistem ready-to-go tanpa perlu susah payah upah programmer yang mahal. Dalam masa yang sama kita boleh tahu data maklumat pelanggan yang ada berduit dan berminat dengan bisnes kita. Konsep 'online survey' atau 'online form' ini kami simplify di dalam Rahsia Golden Triangle seperti gambar di bawah.


Online Form yang membolehkan kita 'membaca' rahsia pelanggan dan
simpan database mereka semudah click button.


Inilah yang dikatakan 'lubuk emas' rahsia poket pelanggan yang boleh ketahui dari segi credit card dan juga tahap business mereka. Kita boleh 'categorize' kan pelanggan mengikut negeri atau niche product dengan no whatsapp yang bersesuaian.

Senang bukan ?

Kesemua ini sudah ada video tutorial kami sediakan.

Nak tengok PERCUMA ?

Ok kami akan berikan rahsia ini di dalam whatsapp group Rahsia Golden Triangle dan anda boleh grab peluang ini dengan send mesej whatsapp kepada kami seperti :
NAMA < jarak > GOLDEN kepada 019 - 339 6658
Kami akan send info selanjutnya di dalam whatsapp group eksklusif nanti.


Selain itu kami akan berikan preview ebook dan video terbaru Rahsia Golden Triangle yang amat ditunggu para usahawan. 

Banyak rahsia terbongkar sebenarnya. Kerana ia menggabungkan 6 orang mentor di dalam karya kali ini. Dan anda mesti grab pulun sehabis baik kerana jarang sekali dapat kumpul idea terbaik ini buat masa sekarang.

Mulakan pengembaraan baru ini dengan lebih pantas dan RESULTS kejayaan bisnes anda juga akan menyusul lebih hebat !

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.