Tgh berjogging kat padang Istara..

Just nak jadikan cerita menarik hari ni... aku berjogging petang tadi, sesambil tgk org main bola dan rugby.. mcm tulah area pj ni, byk orang main sukan kat padang istara.... setelah 2 round jogging, tup tap timbul idea yang really² strategic.. ni masuk bab bisnes lah.. after mengesap peluh dan mula rileks sesambil berjalan menuju kat kete, tgk budak india sekolah bergaduh depan aku.. diorang main-main saja... gimik... sekilas idea begitu rancak bersambungan... ada sinergi...

Sbb ikutkan strategi aku launch CD Grafix banyak promosi tetapi tanpa gimik yang berkesan.. Akhirnya aku idea yang bagus bila nak launch CD Photoshop DesignMania tak lama lagi... Sampai orang call dan tanya whats next ? Ia masih lagi rahsia... kalo minat just jadi ahli di www.rahsiaebiz.com sebab aku ada bagi free stuffs yang orang lain tak penah bagi... kewl.. berita terbaru ttg CD terbaru ni bakal kuar di dalam pertengahan bulan Ogos.. yang menariknya ia mendedahkan sebahagian besar rahsia webmaster Softhands sepanjang bergelumang di dalam arena web dan bisnes online..

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.