demam.. tak sihat... aku tetap gagah !!

Duduk kat umah rini, tak larat nak kuar... plan nak gi PWTC ada Gerak Usahawan masuk percuma lak tu... tapi aku batuk tak berenti, kerongkong sakit tul.. selsema dan rasanya dah tak tahan kene aircond..

Plan rini, duduk umah buat CD PhotoshopDesign Mania yang dah byk org beli.. woo... baru 6 hari lancar dan dah hampir 100 lebih tempahan.. dasat woo.. sampai naik pening aku nak handle order byk2.. dah la sorang2 wat keje.. hehe

Only the great man can rule the world.. :) walaupun sakit tetap berkobar-kobar nak buat bisnes.. yang penting duit masyuk kendian enjoy habis2... hoh? jap lagi nak gi shopping la kejap after post CD, alang2 sakit ni berjalan kuar peluh sket.. just nak cari kasut, sandal, baju tshirt baru.. termasuk juga nak ushar hp baru.. tetapi aku termangu sejenak.. nak beli iphone atau nak bedal hp lain ? huh..

Jaket prinze tak siap lagik.. boring tol la, dah sebulan menunggu.. Lain kali aku bayo separuh je, diorang wat keje lambat sgt.. Kenkadang take for granted, lain kali aku takmo wat dgn diorang lagi.. nak cari kat TTDI plak..

semalam tgk dvd die hard 4 dan evan almighty.. huhu.. klakar la evan, citer2 ni sebenarnya mempersendakan tuhan, dan ia sebenarnya mlambangkan krisis agama pada produser hollywood.. gelak2 juga, tapi kene ingat kita org islam ni kurang sgt wat filem yang sebenar ttg agama.. mana pegi seme produser Islam?

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.