Weekend sudah tiba..

Aku mmg rindukan weekend.. masa untuk bekerja dengan workstation kesayangan lebih banyak.. ada idea mencurah hujung minggu.. tak sabar nak launch ebookjutawan.com yang dah active minggu lepas.. ia merupakan produk rahsiaebiz.com yang mana bakal menerbitkan byk produk di internet dari masa ke semasa.

Sejak tukar server baru, rahsiaebiz semakin stable dan bergaya.. mmg inilah pelaburan paling hebat yang pernah aku buat.. dalam masa 10 bulan rahsiaEbiz beroperasi sudah mampu menjana pendapatan hampir ribuan ringgit. thats great.. aku ingat dalam masa setahun baru nak dapat hasil.. rupanya start gear saja sudah pecut ke depan.. ahaks..

Sekarang ni target aku 29.10.2007 dah launch ebook jutawan tu.. Dah selesai proses reanimation isi kandungan dan rangkanya.. Skrg ni nak mulakan bab pertama dgn sempurna.. menulis ebook mcm buat assignment.. tetapi aku nak selitkan gaya slumber dan bersahaja ala² Robert G. Allen..

Dijangka siap dalam masa seminggu untuk penulisan bersamaan 7 hari. Wow.. Adakah aku mampu menulis secepat itu ? Insyaallah sebab resources melambak aku dah dapat. Cuma nak susun atur bagi molek aja...

Cuma kene ke kelantan untuk settlekan akaun lama CIMB yang tak aktif itu untuk method pembayaran yang pelbagai. Skrg ni ada 4 jenis bank yang dah sign up, maybe tak lama lagi nak bukak akaun bank lain bagi cukup 5 jenis bank utama di Malaysia. lagi banyak lagi bagus sbb ia memudahkan customer membuat pembayaran.

Ada beberapa strategi yang perlu dihuraikan secara lebih detail.. itu semua terkandung dalam konsep kaizen yg antara mana menyentuh 6 sigma.. lagi banyak aku citer lagi banyak la terdedah rahsia ebook jutawan tu.. better diamkan saja.. ahaks..

oklah.. hari ni myvi aku dah cun.. kene mandi tadi.. cuma tak puas hati sbb ada kesan calar sket kat bumper.. huh.. sapela jeles ngan myvi aku nih..

yg penting seme dah get ready nak balik klate... hari khamis pagi aku dah mula bertolak.. harap tak jem la kat karak highway tuh..

2 ulasan

  1. aku rindu yg lama ..
    sb dah lama aku tak online ..
    langbiru ni @ dimenz ?? @ minef.com @ aspirasi.net dulu ..

    TQ . and slmt hari raya

    BalasPadam
  2. to aku..

    a'a.. langbiru aka dimiez aspirasian dulu.. skrg ni dah banyak pembaharuan. cuma lebih fokus pada isu ebiz kerana orang2 Islam masih kurang dalam bidang ini berbanding non-muslim.

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.