Great day...

Thats why i love friday.. very lucky and charming day.. kerana paper aku hari ni beberapa bantuan berjaya diluluskan sehingga mencecah RM50k.. dan lebih menggembirakan ada seorang muallaf tu sudah berjaya mencapai impiannya dibantu bagi membangunkan perniagaannya dgn total cash rm40k.. a lot of money, i hope he will do the best for his own biz precisely..

Dan seterusnya aku menguatkan azam dan semangat untuk lebih berjaya tahun ini.. Walaupun agak lambat projek diselesaikan at least 2 projek sudah 70% siap. 1 lagi masih menunggu masa yg sesuai untuk dilancarkan, apa yang penting langkah kita bermula.. dari 0% hinggalah 100% adakah anda bergerak atau statik ? Kalo bergerak lebih bagus daripada tak bergerak langsung... kerana kayuh pelan-pelan akhirnya sampai juga..

Bagi aku soal 'multi-tasking' adalah sesuatu yg menyeronokkan.. ada masa membantu orang dan ada masa pula untuk buat bisnes.. aku percaya pada hadis Nabi bahawa 9/10 punca rezeki itu datangnya daripada perniagaan.. sbb itulah sebagai ummat Nabi Muhammad spttnya menyakini hadis ini sepenuh hati dan berusaha yang terbaik untuk ummat. Ini kerana duit berputar daripada orang lain kepada orang lain.. Dan cara ia berputar itu adalah kerana ada sumthing yg valueable ditukarkan dengan duit.. dan anda buatlah sst menyediakan produk/servis yg valueable sudah tentu pasti akan mendapat untungnya..

Ok, takat ni dulu.. malam ni nak ke kedai tudung bawal plak.. tgk apa progress.. huu penat but happy.. ahakss.. :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.