Nick Lachey



Best gak melayan lagu2 Nick Lachey ex-98 Degress yg pernah femes masa aku tgh blaja di smakl dulu.. Lagu sedih sebenarnya, tapi aku suka melodi dia agak slumber qodoks dan ringan.. Kalo aku pandai buat lagu sure malam ni aku nak menyanyi puas-puas.. But sakit gigi lagi seh, ada ulcer plaks.. huu.. skrg ni musim panas dan hujan teruk, agak celaru dan badan pun tgh blaja menyesuaikan diri.. aku suka video clip kat pantai.. rasa mcm lapang.. aku teringat masa sedih dulu aku lepak kat tpmt ada air mcm tepi pantai.. rasa terubat sikit demi sedikit then bangun kembali sebagai insan yang mempunyai harapan..

Thats why la i can't hate u anymore sbbnya hidup ini ada hikmahnya.. Rasa bangga menjadi manusia berguna, lelaki yang ada impian dan kehidupan.. kini sedang memacu masa depan.

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.