A Millionaire's First Love

Huu.. best nyer movie ni.. syahdu tol.. aku rasa org2 Korea ni mmg pandai wat filem romantis dan melankolik.. Berderai juga air mata bila terlalu sedih part Kang Jae-Kyung kata aku kembali selepas 10 malam kat Choi Eun-Whan.. then namun setelah berpuluh tahun baru come back selepas parents dia meninggal dalam accident..

Wah.. akhirnya seronok juga melayan movie Korea.. someday aku nak travel sana nak lihat Samsung dan Hyundai.. gergasi company besar di dunia.. Banyak juga aku nak gi selain tu di Iran, Makkah, UK, New Zealand, Aussie.. nak lihat dunia sebelum menutup mata.

Thumb ups pada production movie ni.. aku tak menyesal habiskan 2 jam tgk citer.. asalkan ia dapat memberi pengalaman ttg apa erti cinta, pengorbanan dan kesungguhan... hidup ini cukup mencabar..

1 ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.