Explore dengan idea...

Aku sudah dapat byk idea best hari nih.. berkaitan next project kerawang design cd, kebanyakan sumber sudah hampir 50% reorganized smula untuk pakej yang lebih menyakinkan.. aku nak terbitkan sebuah cd kerawang yang bakal menggemparkan Malaysia. Very colourful, a lot of shapes, variety ornamental dezign... ni mmg bebetul gempakk.. hoho.. gila tul punya idea..

Then aku akan menjadi rujukan utama dalam bab graphic di dalam Internet.. as a professional designer.. jika aku berjaya ada 5 produk tahun ini.. maka ia akan jadi empayar yang lebih dahsyat daripada tahun lepas...

1. 2 jenis CD
2. 3 jenis ebook

Aku rasa ini cukup praktikal.. aku boleh capainya sebelum bulan 12 nanti... 1 cd kerawang, 2 jenis ebook khusus kepada self-improvement. aku akan lakar idea seterusnya dalam proposal Softhands.. at least tahun ni website softhands yang baru akan siap dan menjana lebih banyak ruang untuk masa depan... Aku target tahun 2010 adalah tahun terbaik untuk mengecap financial freedom !

Apapun yang penting adalah sistem web yang professional boleh menjana wang automatik itulah paling penting.. aku akan banyak bergantung kepada affiliate system selepas ini.

Dengan momentum yang stabil pada hari ini.. aku menjangkakan peluang untuk lebih berjaya pada tahun hadapan adalah cukup cerah.. pengalaman pertama cukup penting.. dan aku akan belajar lebih banyak lagi teknik yang jauh menguntungkan dalam ebiz.. sistem dan teknik itu penting.. orang lain takkan buat apa yang dirasakan terlalu sukar.. sebaliknya usahawan akan nampak peluang itu cukup besar untuk dieksploitasikan.

Kini baru aku faham mengapa nak buat ebiz ini bukan sehari dua.. ia makan masa bertahun-tahun... dan aku bertuah memiliki pengetahuan dalam masa yang singkat.. quick learner.. membolehkan 2 website utama siap setakat ini dan sedang berfungsi dengan begitu baik sekali.

Then cara promosi baru yang boleh dipraktikkan menjadi petunjuk baru untuk menjana keuntungan berlipatkaliganda.. cuma aku masih tertunggu-tunggu selama 2 minggu debit card untuk aktifkan channel baru itu.

Dalam masa singkat yang ada ini, fokus pada salesletter ebookjutawan, iklan/banner ads dan source cd kerawang baru... bende2 begini kene ada disiplin.. tak boleh main tangkap muat aja..

So idea hari ini adalah momentum seterusnya.. moga aku berjaya lebih pantas nanti !

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.