Babai Streamyx !!

Akhirnya aku dah berjaya terminate account streamyx dan start mula guna u-mobile wireless.. So far alhamdulillah ia memudahkan aku untuk mobile sana sini. Dulu aku ingat tak penting mende2 begini, last2 bila dah terkena barulah nak guna broadband wireless dengan bayo RM78 sebulan termasuk modem cute..

So sepanjang guna streamyx aku kene kilat dekat 3 kali.. habis byk hardware rosak, so aku dah nekad malas nak guna streamyx lagi dah dan start guna u-mobile nih.. janji x kene kilat dan save byk duit dari streamyx.

Untuk akses kelajuan tinggi aku leh guna line office yang tampak lagi pantas.. bley la nak download apa-apa yang penting atau besar. But skrg ni ok je guna u-mobile tgk movie online. Ada masa ine dia lagi bagus dari streamyx.

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.