Reanimation 2009..

Aku sudah merancang untuk masa depan.. inilah yang menjadikan kita lebih bersemangat dan berjuang untuk apa jua impian.. sekiranya kita masih leka dengan kemewahan sekarang, akan sia-sia saja masa depan krn telah digelapkan oleh kabus yang bisa memusnahkan.. Semalam mencatat sejarah, aku melihat dari kaca mata insan yang jauh berbeza. Jauh dari sudut hati aku memikirkan utk yang terbaik bukan utk diri semata tapi juga orang lain..

Apabila kita meletakkan kepentingan diri itu bukan yg utama maka dptlah 'broaden our horizons' dengan melihat lebih jauh lagi.. tanpa rasa prejudis dan lebih transparent..

Utk tahun 2009 ni, dari segi aspek career dan personal mestilah mempunyai citarasa yang berbeza berbanding tahun 2008. merasakan perubahan yang begitu positif dalam hidup, menghargai apa yang kita miliki dan berusaha untuk jadi lebih baik dari masa ke semasa..

Aku mengucapkan terima kasih kepada semua yang menjadikan aku lebih matang dan dewasa.. hidup ini serba serbi.. dan cukup misteri.. moga ia akan jadi kenangan terindah dan sejarah hebat untuk generasi selepas aku.. :)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.