Kerana impian aku masih gagah melangkah..

Second day life di rumah baru sentul east.. hehe syok sbb sampai dalam masa 15 minit berbanding 1 jam di subang atau pj.. this is really FUN.. duduk di sentul mmg banyak hebat, jimat banyak perkara dan paling penting i'll realize my dream workstation ever build in my career... insyaallah dalam kepala ni macam2 dah pk.. hehe..

Actually aku belum kebah sepenuhnya sakit ni.. tp tetap kuat dan kembali jaga makan dan rehat lebih banyak.. aku risau dah hampir seminggu dalam keadaan yang cukup pelik.. selagi aku masih bersemangat segalanya akan jadi lebih mudah dalam keadaan spt ini..

Anyway, segalanya projek sedang di reschedule semula.. aku harap dpt lancarkan 1 lagi projek CD yang menepati kehendak ramai pada harga yang mampu beli.. Dari survey aku sebelum ini dah dapat range harga yang dpt memuaskan hati banyak pihak.. dan content CD tersebut lebih berinformasi dari yang difikirkan.. Jangkaan customer tahun ini adalah sebanyak 1000 orang yang kini yg ada dalam list aku dah lebih seribu orang juga... Insyaallah dapat capai lebih banyak potential customer dalam list kerana sudah di'bribe' sebaik mungkin.. hehe..

Okeh.. aku harap dpt menulis banyak lagi di lain masa... skrg ni terasa mcm energized nak wat seme kerja... superman.. :) hehe...

Tiada ulasan

Leave a Reply

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.